pechakucha

29.09.2020

obrázek 1

Můj zevnějšek - první věcí, co si na mně lidé většinou všimnou, jsou mé zrzavé vlasy, sluneční záře by měla znázorňovat to, že se ráda směju.

obrázek 2

Miluju vaření, navštěvování různých podniků a to, jak jídlo lidi sbližuje. Není nic lepšího, než si pochutnat na dobrém pokrmu, který jste si sami připravili.

obrázek 3

Cestování za přírodou je jedna z mých nejoblíbenějších činností. Mám ráda klid, který přináší. Tímto obrázkem jsem současně chtěla znázornit mou osobnost - uvnitř jsem klidná, zároveň ale neposedím na místě a jsem zvyklá neustále něco dělat.

obrázek 4

Ve 13 letech jsem nastoupila do školy na Letné, od té doby je toto místo středobodem mého žití, to ne jen kvůli škole, ale také díky parku, přátelům, skvělým podnikům a mnoha akcím, které se zde pořádají. Zároveň jsem na tomto obrázku chtěla ukázat moji další vášeň, kterou je fotografování. Použité fotky jsem sama nafotila a vyvolala v černé komoře.

obrázek 5

Berlín. První místo, kam jsem jela do zahraničí na vlastní pěst bez rodičů. Tohle město mě okouzlilo, několikrát jsem se tam vrátila a stále mě dokáže příjemně překvapit.

obrázek 6

Řeka Sázava byla místem mého prvního setkání s vodáctvím, které jsem si ihned zamilovala. Plout po řece s minimem věcí je náramně osvobozující zážitek, který bych každému doporučila.

© 2020 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky